Wednesday, March 24, 2010

jom clubbing? " majulah minda anak muda"

clubbing? seperti anda semua tahu, clubbing maybe dimaksud kan dengan kelab malam. kelab malam bukan lah mudah sangat seperti bayangan anda, kelab malam atau lebih tipikal nya, disco. bagi aku, tak salam klo aku na pergi clubbing, suka hati aku lah, aku tahu club apa yang aku masuk, club99 ke, ape ke, kelab anak muda positive minda ke, kelab cegah jenayah ke, kelab pelangcongan sekolah ke, sukat hati aku lah. aku punya hak memilinh. aku bukan apa, aku nak kitaperlu tahu, jangan menilai sesuatu dengan mudah, bahkan nanti, kau sendiri akan terasa kebodohan kau sendiri. nikmatilah kebodohon diri sendiri setelah lama pergi dengan keputusan sendiri. ( sepi dan basi ). aku cuba untuk jadi anak muda yang sihat minda, aku tidak mahu ketinggalan dan aku perlu ada jalan. ayuh lah semua, majukan lah minda anda, bangkit lah. tak perlu untuk anda meng'grind'kan pemikiran anda di atas satu landasan sahaja, kita di beri ruang untuk berada di atas mana-mana landasan sekiranya landasan itu adalah landasan kebenaran.

"kebenaran itu sangat menyakitkan", kata warisan freemasonic

" rasai dan nikmatilah indah hidup ini, jangan biar kan sepi menyelubungi"




~ untuk nota cinta, terima lah kasih ku ini, ( terima kasih punya penerangan dalam sanskrit kuno) hahahahah.
nak pergi menari dansa gembira dengan keluarga lama, ingin mencari kekuatan dalam perjuangan! huhuhu.harap si dia terus memahami apa yang di impi!

 AMI3703, ( no plat bus hijau buruk )

No comments: