Wednesday, March 24, 2010

"andai kata aku adalah 'm**y', apa yang kau buat ketika aku sebegini", suara sumbang dari tepi

malam itu, di saat aku sedang gembira lupakan cerita tentang dia, si dia mula bersuara mengenai kisah dua pencinta mati yang telah lama berkubur. dengan sedikit nilai sepi, aku berdiri di saat pagi hari, untuk cuba tidur ,
tetapi jauh di sudut hati, aku masih rindu lagi. dan terus aku bangkit dan menjadi seperti sedia kala. ah. maaf kan aku bunga padi,a ku sekali lagi melakukan ini. pasti kau sedih lagi. maafkan aku, aku tidak mampu untuk berada di bumi seorang diri. aku perlukan kau di sisi, perlukan senyuman mu di sisi, perlukan belaian mu (urut belakang) , untuk aku terus berdiri. maafkan aku sekiranya aku sibuk menugasi tugasan freemasonic di sini.

buat si kembang, x perlu  lah kau tanya lagi soalan basi itu lagi, dia sudah lama pergi!

No comments: