Tuesday, April 13, 2010

world is not enough???

sedu bila aku terdengar kata-kata berbuih celaka, rintihan saudara tercinta, akan kerana kesedihan, kekecewaan yang di alami. masih banyak yang perlu dipelajari dari hari ke hari, dan aku sendiri belum pasti, kemanakah angin yang kian kali nya bertiup membawa aku, hampir terjerumus bergelumang dengan kata hina, mahupun hanyut dengan masa tidak berharga yang sia-sia ataupun mahu terbang ke arah cahaya, aku sedar aku masih tidak sempurna. terus terang aku bukanlah seorang pembahasa yang pintar bermain kaka-kata berbunga untuk mengindahkan kehidupan dunia, aku sendiri belum mengenali diri ini dengan cukup sempurna, aku sedar, aku seorang yang tidak reti memenangi hati seorang kekasih dengan pujuk rayu mesra, aku gagal disitu. maafkan aku

No comments: