Saturday, April 17, 2010

susah sangat?

susah ke kita nak percaya seseorang? kenapa perlu kita pikir begitu negative akan seseorang? susah ke kita nak terima satu hakikat?

ook. aku tahu, aku byk minx seseorang ni berubah, aku tahu itu.
tapi aku rasa, aku bukanlah seorang yang begitu kejam sebab na minx seseorang tu berubah diri daripada diri dia sendiri jadi orang lain, aku hanya mintak dia berubah jadi seorang yang lebik baik. ok, aku tahu, dia turut nak aku berubah, aku tahu, dan aku cuba, tapi kenapa susah sangat nak percaya dan takut aku jadi hak orang lain ? fuck la. dah cakap. yeah, aku ingat, maybe cinta yang di bagi belum cukup, belum lagi dapat penuhkan kemahuan kau. kau nak aku jadi apa yang kau nak, tapi kau? satu perubahan kecil yang aku minx, bukanlah untuk kepentingan atau pun kesedapan aku, aku rasa, menda tu untuk kita. tapi kenapa nak susahkah lagi keadaan? kenapa susah sangat nak jawab satu soalan? kenapa nak susah kan lagi, aku perlu pujuk and buat drama lagi ke? kenapa? perlu ke nak kena pujuk rayu ni? jawapan untuk satu soalan, susah ke? susah sgt nak ckp kenapa?

~terima kasih sebab buat aku ckp dgn dinding lagi~

No comments: