Wednesday, February 3, 2010

Penantian itu satu pengembaraan?

penantian ku, ku kira ku,
kemanakah wajahmu, ketika matahari terbang di situ,
ku pasti merenungkan mu..
malam ini ku menungkan kasih ku,
di sini di kota ini,
di malam ku, terbang sendirian kerana mu syurga bagiku.
kataku menantimu di sini, penantian pilu menantimu,
ku tetap, oh.oh.oh.oh. yea..
malam itu malam itu, kau berlari disisi,
malam itu aku sedari, aku seorang mengemis.. oh..oh..oh..ku disini trus menanti dirimu, dirimu.. ku menanti dirimu, di malam ini, oh sayang ku.



~ bermula nya kisah perjalanan anak muda yg ingin mengenali siapa diri nya yg sebenar. kau, aku, dia, kita manusia bkn nya manusisa. baeklah, aku ini cita mcm na jd cikgu. insyaAllah berjaya. menanti kejayaan adalah perit bukan? bukan senang taw na berjaya. huhuhu.. nak, kne usaha, jangan malas kata lecturer2 aku. (thx manusia)
penantian adalah pengembaraan. pena x korang terpk, mcm ne oksigen mengembara di dalam bdn sehingga perlu di tapis taik nya menjadi bahan kitar semula?
na bace pon dah mengembara, (klu aku sorang je rase, x aw la 2)
penantian, yang aku tggu adalah kehadiran dia. dan dia sudah pon hadir. na taw?
ni cerita ttg kita, ( nadrahjela.blogspot.com). seorang yang sabar menanti, bkn nya seperti mereka. sabar menanti, adalah satu ujian ilahi. jd, bersabarkah wahai bunga cinta. msih ingat lagi bagaimana rupa awak mase nak menanti roller coaster berhenti. wek. penantian adalah satu pengembaraan. akan tiba hadirnay cinta yang bakal meraikan semua.

(mst ternanti2 an syg?)
akhirnya dapat jgak post. syg jgak jadi penyelamat, sbb pe, td mozila ini wat hal, lost. igt kena taip smule, adeh. tp sbb ada si dia yg mahu membantu, aku x perlu type smule. trima kasih cinta.
so, paham x?
na paham cerita ini, kne mengembara, mengembara sambil menanti.
hee..
istana seri menanti kat johor pasti menarik.


one laim, one love, one believed and one destiny.
peace, love and empathy!!

=) (ssengih kata dia)

No comments: