Saturday, May 15, 2010

cabaran.. lumrah kehidupan

dalam seribu saat, muncul bayangan hantu yang cukup terkenal dengan perangai yang suka melombong biji timah, ah. kenapa dan mana mungkin aku masih terfikir kan si hantu yang sudah lamanya pergi(MATI)... di saat aku nikmati bunyi dan udara basi, tersisip 2 kisah berbunga terbentang di hadapan mata. di mana? siapa? mana mungkin ia melemahkan aku, aku ingin pergi. sialan, jangan asyik bergumpalan di sini(dalam khayalan), kisah itu, sudah tidak lagi bermain diminda sepi ini, pergi kau pergi. jangan muncul kembali. akan tetapi, akhir nya, aku tersimpul dengan sentuhan merangkul. mungkin itu, kali terakhir kau dan aku sebegitu. maafkan aku sekiranya, aku tidak lagi merperduli, hidup harus membuta tuli. namun, aku tetap berjaya mengharungi bisikan pembisik kata, daripada terus membenci,membuang segala prejudis berkudis, lantas membiarkan kau, terus menerus hanyut di dalam arus kisah berbunga. harap kan kau bahagia! dan apa yang akku pinta hanya sepatah dua kata, "terima kasih".. itu sahaja.

No comments: