Sunday, January 10, 2010

love

salam dan kasih buat teman dan sahabat.
da lama x wat smua ni, ni lak tbe2 na wat..
ok.
pada kwn2 yg dah lame bersama, apakah mksud cinta pada anda?
dan, bagaimana si media merosakkan cinta?



ktika saat itu, aku msih perlukan dia utk buat aku pejam dan lena.
tp tidak lagi skrg.. aku npk, kitaran itu sudah kembali ke tempat lama nya. itulah hukum karma.
aku kini bahagia bersama dia, gadis berkaca air mata. buat aku lena, aku harap kau tidak lagi menitis kan air mata, aku kini hanya menerima cinta mu dan cinta-Nya. buat si dia dan dia yang pernah aku kenal, cinta dan syg ku padamu x an pernah hilang, kenang la aku ktika kamu sedih stelah berbahagia, di situ, aku akan berada d samping mu. menemani mu mencari cahaya keindahan dalam menghayati irama bebas, irama indah alam ini. trima kasih cinta, kerna dirimu beitu berharga...

~maaf kwn2, cerita kepala bwh air daa.. x aw npe. aku bantai jek ape yg ku tulis, tp demi memenangi sebuah cinta dr insan yg mencintai bkn d cintai!! ~

mari lah mencitai, cinta antara satu sama lain, cinta demi kerana Allah s.w.t.. di mana mula nya cinta dgn nama-NYA, di situ lah akhir nya. mencinta sesama laen demi Allah adalah yg sebaek nya, kerna Allah senantiasa mengasihi insan yg sentiasa mencintai-NYA dan mencintai ciptaan-NYA.

peace & love.
one aim, one believed, one god and one destiny.

No comments: