Wednesday, November 18, 2009

Cerita Pen Hijau

Salam.. cerita 2009, aku dapat dua batang pen hijau..
satu pen ni beli kt popular sunway, satu lagi popular kuantan, tempat aku sendiri..
dalam pada dua pen ni, aku nampak perbezaan sifat yang ketara.. pen yang aku beli kat sunway, ink warna biru, tapi ada lampu warna putih, aku tak pernah sedar, sebenar nya bila lampu pen itu di suluh, aku baru nampak spiderman pelok kekasihnya, M.J... huhuhu.. dalam cerita pen lagi satu, ada sorang ni, beli kan aku buku baru, untuk kehidupan barulah konon nya,.... atas sebab dia curi buku besi aku dulu, alang2 aku cakap, beli buku, belikan lah pen sekali, tibe2, dia suruh aku pilih, aku pilih pen hijau jugak, tapi kali ini, pen hijau, ink pon hijau.. hahahaha.. pen hijau ni banyak aku guna untuk aku catit pe yang aku nak catit dalam buku baru, tapi aku rassa, buku je baru, cerita nya, cerita lame.. cuma jd sambungan jek... dalam aku menulis tu, baru aku tahu, dakwat pen tu bagai kan cahaya yang keluar dari pen lagi satu.. cerita macam mane spiderman nak selamatkan dunia.. kalau spiderman ada mary jane, aku pulak ada apa? maryJ jugak.. J untuk pe? hahahahaha.. spidey, weedy...- cerita tamat....

No comments: